mercredi 22 décembre 2010

lilibule : guest call

I'm looking for some people enlarge my team for January, February and March.

Production: 3-4 kits per month



conditions:



-1 page per kit

- Advertise on your blog, 2 galleries with DST

- Praise and CTM



my blog:

Lilibule Scrap Design



My shops:



Lilibule Scrap Design:

lilibule: SunflowerScrap, digital scrapbooking store



contact me at lilou77130@gmail.com

Item: guest call



____________________



Je recherche quelques personnes pour agrandir mon équipe pour janvier,février et mars.

production: 3 à 4 kits par mois environ



conditions:



-1 page par kit

- Pub sur votre blog,2 galeries dont DST

- Praise et CTM



mon blog:

Lilibule Scrap Design



mes boutiques:



Lilibule Scrap Design :

lilibule : SunflowerScrap, digital scrapbboking store



contactez moi à lilou77130@gmail.com

objet: guest call

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire